11 Kasım 2008 Salı

Osasuna, Genç Portillo ve Rıdvan Dilmen

Osasuna 10 maçta 3 gol atmış, yazıktır demiştik dün.

Kadrolarına bir bakayım dedim. Cape Verde asıllı Portekizli Eduardo Fernando Gomes lakabı"Dady", Valencia'dan kiralık Nijerya asıllı-İspanyol Stephen Sunday lakabı "Sunny". Kadro kadro değil Boney M best of'u.

Neyse gomiklik bir yana Orta sahada Jaroslav Plasil, Forvet hatlarında Walter Panidani, Santiago Esquerro var. Fena gibi değil.

Ama ben takımı baltalayanı(diğer kelimeyi kullandım varsayın) buldum: Real Madrid'deyken ömrümüzden ömür alan, taa 2002'de bile bir baltaya sap(...'e derman) olamayacağı belli olan Javier Garcia Portillo. Gönder onu efsane dönüş yap. İstatistiğine falan bakmadım herif belki sakatır da oynayamıyordur bile. Ama o kadar tiksinmişimki, Portillo ismini gördüm ve "Haaa,demekki bu yüzden" diye düşündüm.


Fiorentina, Club Brugge, Gimnsatic Tarragona'da oynamış sonradan. Tarragona ne la?

Takımın başında da Camacho varmış, 6. Haftadan beri. Çok kariyerli hoca ama ben sevmem nedense. En son Torres final'de gol atmadan önce "Goooll" diye bağırmıştı ispanyol televizyasında. Demekki orada da oluyor teknik direktör-yorumcu-teknik direktör geçişleri.

Serbest çağrışımdan Rıdvan Dilmen'e selam olsun. Rahat koltuğundan kalkıp, gider mi mesela Kocaeli'ye? Sanmam. Yaa yalnız yazıktır, NTV öyle bir bağlamışki adamı, dikkat ediyorum adam stadyumda maç izlemiyor, NTV genel merkezinden de Lojman verdiler heralde, sürekli orada adam? Bir de berberini de yanına almasına izin verdiler zahir, 20 senedir bir adamın saçı bu kadar sabit olur mu ya? Karar verdim, Fenerbahçe çağırsa bile gitmez, rahatı yerinde, sorumluluk yok birşey yok.

Nereden nereye postu oldu bu. Osasuna'dan girdik,Boney M'e değindik, Portillo'ya yardırdık, Rıdvan'dan çıktık. O değil de, ender gelişe Osasuna atakları vardı? Noldu ona?

Hiç yorum yok: