13 Nisan 2008 Pazar

Genç Yetenek: Taylor Ware




Daha önce Americas got Talent yarışmasının 2006 birincisinden sözetmiştimGenç Yetenek: Bianca Ryan. Böyle bir yeteneği zorlayabilecek 5 finalistten biri Taylor Ware. O da 1994 doğumlu.
Şimdi bu kızımızın yeteneği şarkı söylemek ve yodel. Bu yaşıma geldim ilk duyduğumda "yodel ne ki gurban?" tepkisi verdim. Alpler de çobanlar yaparmış bu işi, Amerikan folk muziğinde de yeri varmış Azeri, İran müziğinde, Orta Afrika ezgilerinde varmış bu "yodeling"in türü ve türevleri.
Tamam ben cahilim,bilmiyom yodel model, bu kız bu işi 7 yaşında duymuş, beğenmiş, öğrenmeye çalışmış. Gerçekten takdir ediyorum, müziği de çok sevdim ama uzun süre dinleyemem. Yeteneğinden çok uç alanlara ilgi göstermesine saygılıyım ben. Ha ben 7 yaşımda "baba ben yodel yapacam" desem, biraz uzatsam, evde böyle sesler çıkararak gezsem üzerimde beyaz atlet, 10 dakikada ağzımın üstüne yediğim tokatın defteri tutulmazdı.Neyse altta videosu var.
Crazy yodeling

Bu arada bu yarışmanın jürilerinden biri altta. Yarışmanın saygıdeğerlerini sarsıyor şüphesiz. Nowitzki, Hasselhoff dinliyorum ben demişti de bütün NBA kamuoyu dalga geçmişti, başta Jason Terry.

Hiç yorum yok: