23 Mayıs 2009 Cumartesi

yatırımyatırımyatırım

Günlük dilde nadiren kullandığınız kelimeyi bir sohbette sık sık kullandığınız zaman "ne piçim kelimeymiş lan bu" dersiniz. Hele bunun farkına vardığınız zaman o kelimeyi üstüste defalarca söylediğiniz zaman kelime anlamını yitirir heceler birbirine girer. Mesela Yatırım.

Benzer şeyi şu an %100 futbolda Aziz Yıldırım'ı izlerken yaşadım. Kelimenin anlamını yitirmesi gibi Aziz Yıldırım'ın suratı da anlamını yitirdi. Bu nasıl Aziz Yıldırım dedim son 1 saat falan. Onun konuştuğunu bildiğim halde kim lan bu adam dedim ara ara.

FB'li arkadaşlarımın özellikle taraftar gruplarıyla alakalı düşünce ve endişelerinde dolayı bir diktatör olarak gördüğüm Yıldırım'ı güç bağımlılığı yüzünden sevmiyordum. Kalkavan'ın başkanlık adaylığını değerlendirdiği bölümde taraftar gruplarına gereken özgürlüğü sağlamamasından, koltuk sevdası yüzünden sevmediğim adama ikna oldum. Powerful bir insan baya bildiğin. Karakteri ağır bastı.

Taraftar grupları konusunda "Ben kimseyi gidip karakoldan almam" dedi. Birileri biraz daha stada giremeyecek heralde. Aziz Yıldırım Rıdvan'ın kucağına bombayı da bıraktı "Baliç'i sen gönderdin" dedi.

Hiç yorum yok: