25 Mayıs 2009 Pazartesi

Küme Düş

Yılların muhabbetidir abi şu takım bu maçı kesin alacak?
-La hele bir söyle neden, tüyo mu geldi biryerlerden?
-Yok abi ne tüyosu, kazanmak zorundalar.
Bu mudur yani? "Filan takımı yenecez çünkü biz daha çok inanıyoruz, abartı konsantreyiz, aşırı odaklanmış durumdayız" demeçleri verilen ortamlarda tahmincinin felsefesi de budur. Bizim buralarda biraz geçerlidir aslında, hele iç saha takımıysa büyük ihtimal kazanır kazanmak zorunda olduğu maçları. Ama Premier ligin son haftasında aşağı uçacak 2 takım olmamak için mücadele eden 4 takımın hepsi yenildi.
Sunderland 2 - 3 Chelsea
Hull 0 - 1 Man Utd
Aston Villa 1 - 0 Newcastle
West Ham 2 - 1 Middlesbrough
Aşağıdakilerden hepsi kerizliktir de hangisi daha bir kerizliktir?
a)Küme düş.
b)Bütün sezon boyuna yenilen takım, son hafta da yenil, sen küme düş.
c)Son 29 maçında sadece 2 galibiyeti bulunan takım kümede kal, sen küme düş.
d)Dünyanın en zengin 20 kulübü içindeki takım ol, küme düş.
e)Bütün sezon toplamda 28 gol at, deplasmanda 11 maç üstüste kaybet ama sonuncusuna belki kazanırız lan diye çık, onu da kaybet,rekor kır, küme düş.

"Biz kesin yeniliyoz da diğerleri de baya bildiğin yeniliyor. Neyse bitse de gitsek. Seneye de yokum zaten burda, yerimde duramıyorum valla."

Hı, hı evet. Galibiyet yemini. Anlıyorum kuzum.


"Bir gol attık kendimden geçtim kümede kalsak götü başı dağıtırım valla"

Güzel foto, güzel vücut, güzel dövme.

Güzel foto, bu nasıl vücut, sade dövme

Hayran imzası atıyor da, bir de bu performansla haftalık 140k imza atacakmış ona yanarım.

2 yorum:

sinem dedi ki...

"Güzel foto, güzel vücut, güzel dövme"ye bakıp vaaaaaaaaaoooovvv diyordum ki, "Güzel foto, bu nasıl vücut, sade dövme"ye bakıp kendime geldim :)

giggle loop dedi ki...

"Türlü türlü insan var, arkadaş" diyeyim ben o zman