26 Kasım 2008 Çarşamba

Ah o gemide ben de olsaydım #2

Şimdi ben bu taraftaki her fotoğrafa baktıkça ben içimden "ulan bu da ev bizimki de ev, ulan adamların yatak odalarına bak, bizimkine ışık bile girmiyor, lan bu kocaman evde kesin genç bir çift, iki kişi yaşıyordur biz koca koca adamlar hala ev arkadaşıydı, ortak kiraydı, kış geldi doğalgaz zammıydı uğraştığımız işlere bak" diye sızlanacam. Ne sızlanacam baya bildiğin sövecem. Ama her defasında kendimi tekrarlamayayım diye mümkün olduğu kadar kendimi tutacam, içimden sövecem. Ama zannetmeyin ki sövmüyorum. Hep beraber yardıralım, sözle isyan edelim, Avustralya'ya gidip taciz edecek halimiz yok. Oraya gidecek para da yok, as well. Neyse ben bu seriyle kendi moralimi bozuyorum, hayata küsüyorum, sizi de bana katılmaya davet ediyorum buyrun.


O kadar da büyük görünmüyor değil mi? 5 yatak odası 4.5 banyosu var.


180 derece Sydney kuzey sahili manzaralı.


Yukarıdaki Heybeli'nin vapur iskelesi değil de diğer tarafına benzemiyor mu?(He he benziyor, avuntu işte. Benzese de oraya manzara görmek için, faytonla gidiyorsun gidiyorsun, burada manzaranın hasosuna uyanıyorsun)


Okyanus manzaralı küvet keyfi.


Yatak odası 1 (Bu post serisini süper manzaralı yatak odaları serisine çevirebilirim her an)


Yatak odası 2


1600 metrekareye kurulmuş ev.

385 metrekare

Palm Beach, Sydney, Avustralya

Mimari: Crone Partners Studios.

Hiç yorum yok: