11 Eylül 2008 Perşembe

Tamas Hajnal



İsveç Macaristam maçının geniş özetini izledim. Henrik Larsson iki asist yapmış İsve. 2-1 kazanmış. Hele ilk; sol ayağıyla ve anında yapması gereken ortayı yaparken Ryan Giggs gibi kesiyor topu. Helal olsun.

Ama gözüme çarpan Macaristan'ın 10 numarası Tamas Hajnal. Çok beğendim. Neden? İnceci, pozisyon gelirse arapasıyla işi bitirir diye güveneceğiniz, kısa boylu 10 numara. Tabi çok iyi takip edemiyoruz artık ligleri oyuncular. Çoğu insan biliyordur belki ama ben yeni gördüm kimmiş bu adam dedim. Ferencvaros altyapısından yetişme 1998'den beri 1 senelik Belçika macerası dışında Almanya'da oynayan bir arkadaşmış.

Kaiserslautern'den Karlsruher'e 500.000 Euro, hemen 1 sene sonra bu yaz da Kalrsruher'den Dortmund'a 1.3 milyon Euro.

Tam güzel transfer falan ben çok beğendim bu adamı diyecektim bir kez daha scouting denen sistem suratıma tokadı attı, "Alemin akıllısı sen misin?" dercesine.

2008 elemelerinde Türkiye karşısında da istanbul'daki 3-0'lık maçta da oynamış ama ben izlemiyordum özellikle Türkiye maçlarını denk gelmedim dolayısıyla.

Dortmund formasıyla ilk maçında (süperkupa Bayern karşısında) frikikten golü de çakmış.



Bundesliga özetlerine denk geldiğimizde Dortmund özetini, maçına denk geldiğimizde 30 numaralı formayla gezen 1.68'lik Tamas Hajnal'ı arayacak gözlerimiz.

Hiç yorum yok: