9 Eylül 2008 Salı

Basketbol - Dizi - Futbol???


17:45'te Fransa ile basket maçı var. Mesaiden hemen biryerlere kaçıp şöyle patates bira eşliğinde izlensin. Yenersek Polonya yolu kabak gibi açılır afedersiniz.

21:00'da Belçika ile maç var. Güzel maç olacakmış gibime geliyor. Hala 2004'daki Ersun Hoca zamanında 3-2'lik maçın etkisindeyim heralde. Ben o maçtaki kadar akıcı oynayan Türkiye görmemiştim.

Bu ara Belçika ne kadar çok karşımıza çıkıyor. Bunlar bir ara Flaman ve Valon diye bölüneceklerdi, ne oldu o iş? Haftasonu erkek basketbolu için oradaydı Türkiye, Cuma günü 100 metre izleyelim ayağına Brüksel Grand Prix fln. Zaten aklımız Belçika'da. Haftaya bir daha İstanbul'da basketbol...Haydi hayırlısı.


Geçen hafta bir bok yedim Yaprak Dökümü izledim yarın 20:00'deymiş o da. Basket maçından dolayı yetişemem. kanald.com.tr girdim la az önce noluyo bana? Ama haciz diyo, evlenme teklifi diyo, amaniiinnn. Neyse, zaten perşembe izlemiştim geçen hafta da. Yaprak Dökümü değil de "Aşk-ı Memnu" ne zamandı ona bakmak lazım.



Tabii İsviçre'deki arkadaşlar Büyük Patlama Deneyi ayağına havaya uçurmazsa hepimizi.

Hiç yorum yok: