11 Eylül 2008 Perşembe

Walcott-Koreas-12 Dev adam

Gecenin adamı Theo Walcott. İngiltere formasıyla hat-trick yapan en genç oyuncu olmuş. İngilterenin 2. golü gerçek bir takım oyunu, paslaşma ürünü. Capello olmasaydı başlarında o golde Cole Walcott'a o pası verir miydi?

Finlandiya 3 - 3 Almanya
İsviçre 1 - 2 Lüksemburg
Portekiz 2 - 3 Danimarka
Bosna Hersek 7 - 0 Estonya
Dikkat çeken diğer sonuçlar.


Sonucu değildi kendisi dikkat çeken bir maç oynanmıi yine. Kuzey Kore- Güney Kore 1-1 berabere kalmış. Maç PyongYang'da oynanması gerekirken Kuzey peşin peşin demiş ben o güneydekilerin milli marşımı çaldırmam başkentimde. Böyle olunca maç Şangay'da oynanmış. Bu iki ülke teknik olarak hala savaştalar.

Türkiye-Fransa maçı öncesi İbrahim Kutluay'a başarılarından ötürü plaket verilmiş. İbo ben hala bırakmadım milli takımı 2010'da oynamak istiyorum demiş. Valla kusurabakmasın bu plaket hadi canım biraz zor oynarsın plaketidir. Hele Tanjeviç varken takım başında. Ayrıca milli takım gerçekten iyi bir takım gibi artık. Saçmalamıyorlar, son periyoda 10 sayı geride girip heyecan yapmıyorlar, feci yüzdeli faul sokuyorlar, uzunlar dahil. öyle topu götürüp beklemiyorlar zaman geçsin diye. Erken gaza gelme değil benimkisi 2009'da yarıfinal beklerim ben arkadaş. İspanya, Litvanya kadar olmasa da 3. kadro bu kadrodur. Ersan da adamımdır. Helal olsun.
Bir de bu 12 Dev adam ne kadar devam edecek, azalarak bitsin artık. Gerçi 2001'den beri bu kadar azaldıysa, 2010'da tekrar hortlar.

Hiç yorum yok: