12 Nisan 2008 Cumartesi

Andy Reid


Andy Reid 82 doğumlu, Dublin doğumlu Sunderland oyuncusu. 6 sene Nottingham Forest deneyiminden sonra 2005'te Spurs'a, 2006'da Charlton'a 2008 Ocak'ta Sunderland'e geldi.
2003'ten beri milli takımda da oynuyor. Geçen haftalarda West Ham maçında 90+5'te attı şimdiye kadarki tek Sunderland golünü.
Sahada görünce "Anaa, adama bak la resmen şişko" dediklerimizden. araştırdım Sunderland resmi sitede 1,75 yazıyor boyuna. O kadar yoktur be dedim. Başka yerlerde 1,70 yazıyor. Kilosu 11 stones, 7 lbs imiş. Kiloya vurunca 74 civarı ediyor.
"Gollik" diyorlar bizim oralarda böyle kısa boylu hafif toplulara. Evet adamın boyuna kilosuna taktım.
Kısa boylu, solak ya benim aklıma Celil geliyor bu adamı her gördüğümde. Celil gelince de o akılalmaz orta yapma tekniği. yerde olunca yetiştiremiyordu heralde topu ceza sahasına doğru, değilse biri açıklasın bana o hareketi.

Hiç yorum yok: