28 Mayıs 2009 Perşembe

20 kaleci yanyana dizdim

37 ekranda izledim ya. kaç CL finali heba oldu muhabbet ayağına. Ferguson şunu yaptığında Guardiola şu yaştaydı diye bir tane daha duyarsam kusacam. Biz toplum olarak yaşa çok takmış adamlarız. Dani Alves ve Abidal yokken böyle sonuç işte olaylarına tersten yaklaşayım, Dani Alves oynasaydı bu maçta Rooney Alves'in boşalttığı açık alanda daha etkili olurdu. Puyol isabet oldu, Rooney üzerine gitti gitti geçemedi. Ama boş muhabbetler bunlar Barcelona haketti ve kazandı. Dünkü Manu'ya Roy Keane lazımdı bir de.

Ronaldo antipatik gerçekten. Bir kulp bulmak için kafayla gol atamıyor eleştrileri ona yapılsaydı ve o yukarıdaki gibi bir gol atsaydı gol sevincinde kesin manidar hareketler yapardı. Hani atamazdım, attım işte gibi hareketler yapardı ya da Hasan Şaş Milan maçımıydı. 60 metreden gelen topu kafayla kaleye sokmuştu. O işte. Ama Messi daha iyi ve egosu tavanda gezmediği için daha olgun. Ronaldo "20 kaleci yanyana dizdim gol attım ben gol gol" diyen Ahmet Abi'nin gibi olur valla. Allahtan kayıt altında herşey. Biz yemeyiz en azından. Ama işte Messi kafayla gol attım diye anlatmaz. Benim tanıdığım Messi yapmaz öyle şey.

Playstaion cafelerde aylardır oynanan maçın gerçeği dün oynandı işte. İyi oynayanlar kazanıyor arkadaş. 2 sene daha başkası olsun, "2012'de Şampiyonlar liginde koyacağız Real Madrid'e" zamanı gelecek.

Hiç yorum yok: