10 Mart 2009 Salı

Que Sera Sera mıydı o?

Liverpool-Real Madrid'de "gue sera sera" melodisiyle Gerrard'a şarkı söylediler sanırsam. Araştırmak lazım. Şuan Ynwa ile inletiyorlar. Real Madrid rezil oldu tam anlamda. 2 maçta 5 gol yediler gol atamadan.

O değil de Sporting taraftarı nerden çıktık şu gruptan diyordur. 2 maçta 12 gol yenir mi arkadaş? 2150 yılında da girsen uefa.com'a 12-1 yazacak o aggregiate kısmısında. Bildiğin tecavüz Almanların yaptığı. Forumlarda Polga şov yapmış yazıyor 1 tane kendi kalesine olmak üzere maçı katletmiş falan. İzleyip görücük. Bayern yine elenir gerçi önümüxdeki turda bence orası ayrı.

Hiddink turu da geçti. Geçmesi de gerekirdi zaten. İyi gidiyor Maşallah. Boyuna kazanıyor durduramıyoruz. Kazanamadı ama kazandı sayılır. NTVTarih de okudum zati Almanlar kaybetti diye kaybetmemişiz bildiğin normal kaybetmişiz adamları karıştırmamak lazım demiştim ben en başta Enver Paşama. Maçı şimdi izliyorum da Drogba C. Ronaldo gibi frikik atmış. Buffon kurtarabiildiyse süper kurtarmış. Ne demek lan bu? Üstüne hemen gol olmuş zaten. Lampard elinin köründen vurmuş, Buffon-Direk karşımından dönmüş. Duran top değil birşey değil tamamalayan adam nasıl Essien oluyor onu anlamadım sağbekten koşup gelmemiştir heralde, dikkatsiz izliyorum biraz tabi.

Villareal 2-2 ile tur atlar dedim üşenmedim iddaa oynadım. Başka türlü tur atladılar. Son dakikalarda yiyin bi tane Karagounis falan ne var allah aşkına 130 liradan ettiniz, benim parama kastınız mı var la? Özetleri izleyecem öyle bir durum varsa birkez daha kahrolacam. Çok zevkli.

Favoriler geçti gibi turu. Şimdik söylemesi kolay, yavşak gibi. Yarınkileri söyle sıkıyorsa.Söylüyorum lan. Barcelona, United, Atletico, Arsenal. Kendi kendime konuştum da biraz üzerinize afiyet. Kafayı yiyecem yoksa.

Hiç yorum yok: