8 Mart 2009 Pazar

Koltuk Değneği

Teknoloji, tıp gelişti falan filan. Her bir sike çözüm buluyolar güya. Bir ayağını kullanamayana yukarıdaki ilkel aletten daha iyi bir çözüm sunamıyorlar. Tekerlekli sandalye için hangar gibi alan lazım. Bildiğin evde, nasıl kullanacan o aleti.

Daha 10 gün bile olmadı. İnsanın ellerin acıyor, koltukaltların acıyor, omzumu da acıttım. Bu altlerden kurtulana kadar geçmez o ağrı. Kahveni, biranı alıp evin içinde bile hareket edemiyorsun. Ellerin illahım boş olacak...Ya da diğer ayak üzerinde sek sek. Roberto Carlos gibi olacam valla. O bileği de ağrıtacam, incitecem diye tırsıyom valla. My Left Foot: The Story of ...

Aman bilimsel birşey olsa adı değnek olmaz zaten gerizekalının.

Benim aklıma Ginger geliyor ama du bakalım. Bence iyi fikir.

1 yorum:

ateshirsizi dedi ki...

bira, çerez senin neyine abicim. otur götünün üstüne işte. bu arada lost 5-8 de aciyip olmuş. izlemediysen diye söylüyorum. :))