16 Şubat 2009 Pazartesi

Karışık Mp3

Alex çok büyük oyuncu. Kafayla attığı gol inanılmaz ve biliyoruz var böyle golleri. Ama yeter artık "Hagi ya da Alex yaz bilmemkaç'a gönder" bitsin. Hagi'den kötüdür demiyorum ona göre.

Şimdi Fenerbahçe 7 tane attı Güiza oynamadı Semih oynadı diye mi attı bu kadar? Bunun pratikte cevabı yok tabiki. Hiçbir zaman bilemeyeceğiz. Ama sanki FB'Li futbolcular da Güiza yok biraz daha koşalım, laf sokmuş gibi mesaj vermiş gibi havası var mıydı acaba? Güiza gerçekten sevilmiyor mu? Biraz zararla da olsa elden çıkarmak en mantıklısı mı ne?

İddia ediyorum Baros'un pozisyonu penaltı. 2 ayağı havada herifin sol bacağına sağ elinle tokadı indir ondan sonra o darbeyle düşmesi mümkün değil diye telefonla bağlan. Düşer abicim düşer hem de nasıl düşer 2 ayağı havada insan. Vurduğun bacağı diğer bacağına çarpar çok da güzel düşer. Hakem görmemiştir, zor pozisyondur, haklıdır birşey demiyorum ama 25 yılımı bu oyuna verdim diyen Ahmet Çakar'a da gider yapasım var. Yıllarını verdin de oynayıp benzer pozisyonu yaşayıp mı verdin yoksa böyle artistlik yapa yapa hep yanlış kararlar vererek mi verdin? Anca Costacurta ile Ancelotti'nin arasından çıkıp kafayı vurdum diye espri yap sen. Bir insan nasıl bu kadar küstah olabilir? Rol yapsanda olmaz bu kadar.

Sunderland-Middlesbrough derbisini Milan-Inter'e tercih ederim. En azından televizyadan izleme açısından kesin tercih ederim. Ne bilim Inter'e zaten kılım. Milan da sevdiğim 2-3 oyuncu var. Sıkıcı top oynanıyor İtalya'da diye inandırmışım bir zamanlar kendimi, hala öyle olduğunu düşündüğüm için izleyemiyorum doğru düzgün. 2002-03 CL yarı finali çıldırmıştı beni ondan beri izlemiyorum yani. Bir de şuna dalayım: Manchester City Kaka olmayınca Ronaldinho'ya niye sarkmadı anlamadım. Formda Ronaldinho dünyanın en iyi futbolcusudur bence. Formda olması için de bir hava değişikliği lazım.

Evet Rudy Fernandez'e haksızlık yapıldı. Çok güzel, çok estetikti smaçları özellikle 2.cisi. Nate Robinson denen herifi bir elime geçirsem kemiklerini kırmaya çalışacağım. Gıcık insan diye birşey varsa . Ahmet Çakar Vs. Nate Robinson Celebrity death match. Aslında demekki sadece ben ve çevrem kıl oluyoruz adama gitti oylama ile kazandı sonuçta.
All star organizasyonu için bir tavsiye. Smaç yarışması kaldırılsın. Aklıma feci orijinal bir smaç geldi diyen varsa dilekçe doldurup başvuru yapsın. Jordan'a, Drexler'a, Dr'a göstersin smacını, onlar onay verirse katılabilsin. Yoksa ızdırap valla ona da bize de.
Seneye LeBron katılacakmış. İşte fırsat. LeBron bir tane potaya oturarak, bir de 3'lükten vursun. Haydi kardeşim bitti yok slam dunk contest anymore desin.

Wipeout güzel yarışma? Türkiye'ye özgü mü bilmiyorum ama düşen adam çok güldüğümüz için tutar gibi bu yarışma. Orhan Ayhan'a selam olsun. Bir de lakapları bulan arkadaşa helal olsun.

Hiç yorum yok: