16 Şubat 2009 Pazartesi

Beni küfür ettireceksiniz

rte: Şimdi sizleri şuradaki megaboard'dan tünelin açılışına davet ediyorum. Hep birlikte burayı izleyeceğiz. Ve buradan göreceğiz.
Görevli: Bağlantı yok efendim.
rte: Nasıl yok ya?
Görevli: Tünelle bağlantı yok efendim
rte: Niye yok olur mu öyle şey ya? Beni küfür ettireceksiniz.

rte Sinop'ta sinirlenip böyle bir cümle kuruyor. Kendisini intihar etmek gibi birşey heralde. Diyalog da komik hani.. Kemal Sunal - Halit Akçatepe

rte duyulmuyorumdur diye düşünüp kurdu o cümleyi. Pekala, iyice çileden çıkıp allah kitap peygamber küfür etseydi? Ama böyle sonunu getirmeli küfür yani. Al sana AKP yüzde 2,5 oy oranına düşerdi. Ucuz atlattı RTE. Tarihin en güçlü partilerinden biri 2 kelimeyle tarih olabilirdi.

Başka bir yerde de rte otobüsü oyuncak ve defer dağıtıyor. "Defter dağıtalım" fikri saçma "defter dağıtıyorlar hadi birbirimizi ezelim bu hiç kullanmayacağımız kırtasiye eşyası için" fikri daha da saçma. Defter ne la? Başbakansın defter dağıtıyorsun halkın birbirini eziyor. Bundan daha başarısızlık göstergesi bir sahne olabilir mi? Halkın aciz durumda resmen sen hala lagaluga.

Ayrıca yukarıdaki fotoğraf tikatimi sikti. Dizleri ağzına girecek tayyibin, yere oturtsaydınız sırık gibi adamı daha iyiymiş be!

Hiç yorum yok: