19 Aralık 2008 Cuma

Tek Eksik

  • 7 Şampiyon Kulüpler Kupası-Şampiyonlar ligi
  • 2 Kupa Galipler Kupası
  • 5 Süper Kupa
  • 3 Kıtalararası Kupa
  • 1 FIFA Dünya Kulüpler Kupası
  • 17 Serie A Şampiyonluğu
  • 5 İtalya Kupası
  • 5 İtalya Süper Kupası

Şampiyonlar liginden gelen 3.lerin UEFA grup 2.lerinden daha güçsüz görünmesinde en büyük pay ilk bakışta göze çarpanın onların ismi olması. Toplamda 18 Uluslararası şampiyonluk.Boca beraber en fazla onların. Müzede tek eksik var. Koleksiyonu tamamlamak istiyorlarsa İstanbula'a gelmek zorundalar. Çok da iyi anıları yok 2005'ten kalma. Ben sevmem Milan'ı. Sıkıcı top oynarlar bana göre. Italyanlar işte nolacak... O Inter-Milan yarı finalleri falan ne sıkıcıydı. İstanbul'da izlemek istemem ben onları. Kimle oynarlarsa oynasınlar maç 80'a kadar 0-0 gider 80-85 arası Inzaghi dünyanın en uyduruk golünü atar şerefsiz gibi, 1-0 kazanırlar.

Bordeaux-Galatasaray da maşallah Liverpool-Chelsea gibi oldu. Bordeaux'u ya da sevmem zaten. Sıkıcı top oynarlar bana göre. Fransızlar işte nolacak...Allaaah, yukarıdakinin aynısı oluyor paragraf,keseyim burada.

Neyse Can Bartu'yu da artık bizim gibi olan yabancı futbol fanatikleri tanımıştır. Oha lan adama bak hem basketballer hem midfield player diye ağızları açık kalmıştır. Sinyor olum bu boru mu?diye selam ediyorum onlara.

Galatasaray-Milan Finali?Yendik MiLan 2?

Hiç yorum yok: