20 Aralık 2008 Cumartesi

76,77,80,84





1'den 11'e kadar olmasın bence. Ama yukarıda 2 örneği var, böyle saçma sapan numaralar da olmasın. Federasyonlar kadro sınırı koysun. 30'mu? 1'den 30'a kadar olsun. 99 giyenlere kıl olurum mesela. Lucarelli hariç,onunkinin açıklaması var adam da bayrak adam olunca kabul edilebilir.Burada memleketin plakası durumları var. Trabzon'da 61 giymek için sıraya girmen gerekir heralde. Diğer teknik ise doğum yılı. Milan maçı mı izliyoruz saçma sapan forma numalarına dikkatim kaçıyor. Zaten sıkıcı oynuyorlar kapatıyorum bende.
Flamini 84
Shevchenko 76
Ronaldinho 80
Bir de biri daha vardı 77 giyiyor. Kimdi unuttum şimdi. Beckham da geldi 32 giyecekmiş. 75 var canım boşta, senin neyin eksik? Yok yok zamanında 23 giymiş adam, Jordan'a saygısına veriyorum ve Beckham'a kızmıyorum.

1 yorum:

alperensaylar dedi ki...

luca antonini yanılmıyorsam 77'yi giyen.