13 Aralık 2008 Cumartesi

Episode IV: A New Hope



Tatilin 7 günü bitti, ne yaptım. Nothing but drink.
Star Wars serisini izleyince de hacı falan gibi şeyler olunuyor mu? Yani birazını izlemiştim zaten de 2 günde 6 film yapıncayı soruyorum?
Gerizekalı gibi 4,5,6,1,2,3 diye izledim. Sanki 1998'de yaşıyorum, gerçi evet yaşıyorum o ayrı. heralde 60 doğumluyum, 83'ten 99'a kadar 16 sene bekleyen fanatiklerden biriyim. Kim dedi lan bana bu sırayla izle diye?
Neyse izledik artık birazdan bir daha 4,5,6 yapacağım. Kurban bayramı tatili, 9 gün tatil sadece benim için. Elhamdürillah Müslüman mıyız?


Luke biraz karizma fakiri. Leia çok güzel. Ama kafa karıştırıyor bir onu bir bunu öpmesiylen. Ayrıca Organa diye soyisim olmasın. Hepsi Alderan senatorü Orgdana'nın suçu. Benim gibi "mal sırası"yla izlerseniz spoilerdı bu haberiniz olsun. Han Solo çok serseri. Harrison Ford sette ışıkçı mıymış neymiş de George Lucas gel sen oyna falan demiş o da öyle meşhur olmuş. Sonradan Indiana Jones'lar falan...

Darth Vader'ın karizması çok yükseklerde değil. Adamım Obi-Wan yaşına başına bakmadan ayarı veriyor bana göre. Başka birşey söylemeyim bu onu hakkında aman spoiler yandım spoiler.

Episode IV: A New Hope'da Death Star'daki bir sahneden capture. Bu kadar komik birşey olabilir mi? Stormtrooperlardan biri kafasını kapıya vuruyor. Biraz tırt oldukları belli zaten. Uniformayla karizma kurtarmaya çalışmışlar ama insan tırt olunca üniformayla da tırt...

Hiç yorum yok: