13 Aralık 2008 Cumartesi

Ara ara belki de bulursun #1

Google Analytics'ten sonuçlar gelmeye başladı. Süper bir sistem, rapor manyağı yapıyor insanı ama en eğlencelisi neyi arayıp siteye ulaşılmış. Ben de google'a saçma sapan şeyler yazıp ara demişimdir kesin. Başkaları beni koymuştur ben başkalarını koymayayım demeyeceğim ve ahanda koyuyorum.



1. metallica benfica maçı ne zaman

Valla ben o maçı kaçırdım. Dark Tranquillity-Fluminense maçını izlemeye gittiydim.


2. çok güzel hareketler bunlar romanya ve jülyet

o isimli tv programında bu isimli bir skeç(skeç ne la) oynadılarsa skeçi oynayanlar düşünsün. Yoksa öyle birşey aratana allah akıl fikir versin.


3. engin absürt basketbolcu

Heralde Engin Atsür. Ama klavyesi sürçmemiş kulağı sürçmüş arkadaşın.


4. gemili yatak odası
Var mı böyle birşey? Diğer türlüsü olur ama bunu bilemem. En fazla yatak odasında su yatağı olur onun içinde de gemi olmaz.


5. andy reid kilosu

Adam bildiğin şişman dikkat çekiyor. Böyle aratana da helal olsun alnından öpüyorum.



1,4,5 hangi sayfaya ulaşmışlar anlayabildim diğerlerini çözemedim.

Hiç yorum yok: