22 Ekim 2008 Çarşamba

Van Persie Yedek, Arsenal Defansif

8 maçta 36 gol atldı dün gece. 4,5 gol ediyor maç başına. Sadece 2 maç 3 golün altında bitti.


Llorente 3 atmış. Villareal 6-3 yenmiş AaB'yi.

Fred ile Benzema 2'şer tane atmış. Lyon deplasmanda Steaua'yu 5-3 yenmiş.


Maç öncesinde spiker "van Persie yedekte, Arsenal defansif kadroyla başlıyor diyebiliriz" dedi. Zihniyetin bu olursa 5 tane sallarlar sana. Başka bir şey demiyorum. Defansif kadroymuş.
Fenerbahçe'nin sezon başında orta sahadaki boşluğu doldurmak için aldığı Emre Belözoğlu ortada yok. 3 sezon İngilterede kalmış, yıllık 3,5 milyon verip ülkeye döndürdüğün adamdan bakalım Arsenal ne kadar haberdar.
Bu kadar ciddi resmi bir sitesi olan takımın maç öncesi Fenerbahçe'nin durumuna bir göz atalım(preview) haberinde Hürriyet gazetesinde Emre Akın diye birine sormuşlar. Sadly Missed bölümünde sakatlıklardan bahsederken "They lost Emre Gökhan" diye bir cümle var. Kim bu Emre Gökhan diye çeviriyi sormamışlar,takip etmemişler. Büyük ihtimalle Emre Belözoğlu ve Gökhan Gönül'ü tek bir kişi yapmışlar. Ya da ben anlamadım hiç birşey. Anlayan varsa beri gelsin. Ayrıca Gökhan da dün oynadı.

Sadece Guiza oynadı. Taraftar da hakettiği alkışı verdi ona. Carlos yatmaya devam ediyor. Kademeye girer gibi bile yapmıyor artık. Semih, Alex olmaya çalışıyor gibi ama olabilecek olsa bile olmalı mı? CL takımlarının hiçbirinde Selçuk-Maldonado kadar zayıf DMC ikilisi olan yoktur. Her takımı izlemeden konuşuyorum ve atıp tutuyorum ama öyledir yani. Sakat yedekleri de Josico ve Emre. Zaten kötü takım olan Fenerbahçe Arsenal'e dayanamazdı, dayanamadı da.

Arsenal'in yaş ortalaması 21-22 civarındaydı. Golleri atanların yaş ortalaması 20. Senin yedek kulübende 33lük Josico, genç Ali Bilgin(27 yaşında),21 yaşındaki Gürhan ve İlhan, 23 yaşındaki Burak var. Kazım nerde bilmiyorum.


Yukarıdaki fotoğrafı da çok güzel diye koydum, yoksa ne Rooney hayranıyım ne de Celtic'in yenilmesine dayanırım.
....
Yalnız Rooney'i sevmem de demiyorum çok iyi oyuncudur bence, ayrıca feci formda. Telegraph son 7 maçta 9 golü var demiş ama o kadar değil gibi sanki. Benim baktığım kadarıyla son 5 maçın herbirinde 1 gol atıyor bu adam.

Hiç yorum yok: