11 Ağustos 2008 Pazartesi

Ben Collett: Sakatlanmasaydım, MANU'da Oynuyordum Şimdi

Yukarıdaki futbolcu Ben Collett. 1984 doğumlu bir İngiliz. 2003 yılında Maschester United reserve takım forması ile .ıktığı ilk maçta Middlesborough karşısında mücadele ederken rakip takım oyuncusu Gary Smith tarafından bacağı kırılmış hem de iki yerden. Bu adam o zamanlar Manu ile antreamanlara çıkan, promising youngster türünden bir oyuncuymuş. Bu sakatlıktan sonra adam dönmüş sahalara ama nasıl dönmüş.2006'da Manchester bırakmış oyuncuyu o da New Zealand Knights isimli Yeni Zellanda takımına gitmiş ordan da 2006-2007'yi AGOVV Apeldoorn'da yani Hollanda ikinci liginde geçirmiş. Ama sakatlıktan bir türlü tam olarak kurtulamadığı için geçen sene futbolu bırakmak zorunda kalmış. Okuma ve yeni kariyer planlama çabasına girişmiş.



Ben Collett mahkemeye başvuruyor, bu sakatlık benim kariyerimi bitirdi diyor, tazminat istiyor. Temmuz ayındaki duruşmada stili Ryan Giggs'e benzetilen oyuncu için A-Class bir oyuncuydu ve profesyonel kontrat yapması kesindi diye ifade veriyor Alex Ferguson. Tabi adam "Sir" sonuçta. Vallaha mı, he mi? diye sormamışlardır heralde. Duruşmada Gary Neville de benzer sözler söylüyor.

Bugün açıklanan karara göre Ben Collett 4,5 milyon pound tazminat almaya hak kazanıyor. Tabiki süper bir kariyerle kıyasla gerçek bir teselli ikramiyesi bu rakam ama 23 yaşındaki genç bir adama yeni bir başlangıç yapmak için çok iyi bir fırsat olarak da görülebilir.

Bizim buralarda "sakatlanmasaydım şimdi 1. ligde oynayacaktım" hikayeleri çok meşhurdur. Kusurabakmasınlar böyle yakınanlar genelde boş adamlardır. Kurunun yanında yaşı da yaktım artık ne yapayim. Ya elalemin sakatlanmasaydım futbolcu olacaktım diyen adamı dava açıyor,10 milyon ytl tazminat kazanıyor. Demekki neymiş? 1. lide falan oynayamazmışsın, arkadaşım.

Hiç yorum yok: