30 Temmuz 2008 Çarşamba

Transferler #3: Premier Lig

Crouch Portsmouth'a gidince Liverpool'un forvet alması farz olmuştu. Farz'a gel. Voronin, Kuyt Babel... Bir de gittiler 17'lik fransız N'gog'u aldılar. Benitez işte bu çocuk "instant impact" falan dedi, acaba forvetten vaz mı geçiyorlar demeye kalmadan Robbie Keane bombasını patlattılar. Artık herkes aşağıdaki ikili de dahil çocuklar gibi şen.

Şimdi Crouch tarafına geçelim olayın. Bence iyi yaptı. Çok daha fazla oynayacağı takım olmalı futbolcunun kıstası aynen bu şekilde. Gerçi bu transfer biz uzaktan Crouch hayranlarının Crouch izleme süresini çok da arttıramayacak. Harry Redknapp iyi hocadır severim.9 milyon verdiler Crouch için. 28 milli maçta 14 golü var bu adamın. Peki normal şartlar altında partneri kim olacak? Jermaine Defoe. Onunda 28 miili maçı var. Kolay değil. İngiltere Milli takım forvet hattını çıkartabiliyor bu takım. Güzel kadro kurdular, bu sene takip edilecek takımlarım arasına girdiler.



Bu aralar Everton Mehmet Topal'ı istiyor haberleri var burada. Özel izin istemişler çalışma izni kriterini yerine getiremiyormuş diye. Çok da kasmadım ama dış basında göremedim böyle bir haber. Everton Moutinho'yu almak istiyor. 12 milyon pound tekliflerini kabul etmedi Sporting Lisbon.

İşte durum böyle olunca ben de şu serzenişi yapıyorum,Portsmouth'lu yetkililere sesleniyorum: Hazır Suuley Muntari'yi de Inter'e 13 milyona itelediniz, Mehmet Topal'ı Portsmouth alın. Uyuz foxtv de Mehmet Topal'lı, Crouch'lu, Defoe'lu, Kanu'lu Portsmouth yok Sunderland deplasmanında, yok Stoke City'i konuk ediyor diye reklam yapsın bu ülkedeki Peter Crouch hayranları da sebeplensin. Tabi bu güzide tv kanalımız Bez Bebek vermekten vazgeçerse...

Şimdi Robbie Keane transferinin etkilediği diğer tarafa geçelim. Chimbonda, Tainio, Robinson ayrıldı zaten. Tottenham "ay zaten bu sezon baya açıldık, bu gelen parayı bir kenara koyalım, azıcık sakin olalım" derse ben de şerefsizim diye düşünürken, haberler hemen patlamaya başladı. Pavlychenko, Arshavin, Eto'o, David Villa, Diego Milito derken çok büyük oranda David Bentley transferini bitirdiler. Bugün sağlık kontrolünden geçmesi bekleniyormuş Bentley'nin. Bence bu da iyi transfer. Bana sorsan her transfer iyi. "Tebdil-i mekânda ferahlık vardır". Ya kalacan simge olacan ya da sürekli gezecen 2 senede bir transfer yapacan güzel şehirlerin takımlarına.
Berbatov da hala gidebilir işte o zaman şöyle birşey derdim ya neyse sağlam bir forvet alırlar. Ben Pavlychenko'ya güvenir alırım ama onlar kesin daha pahalıya kaçarlar. Schevchenko aklıma geldi bi de çenko menko deyince.



Hiç yorum yok: