23 Temmuz 2008 Çarşamba

Fernando Meira Galatasaray'da

Galatasaray yine çok iyi trasnfer yaptı. Fernando Meira 2006 dünya kupası 4.sü Portekizin 7 maçının 7'sinde 90 dakika oynamıştı. İşte ben de o zamandan bir hatırası vardır. Aslında futbolu artık çok daha az takip etmeye başladığımın, çok da ilgilenmediğimin, hastalık seviyesinden kurtulamadığım bir alışkanlık seviyesine gerilemesinin simgesidir bu adam.

Sanırsam yarıfinaldeki Fransa maçıydı, o zamana kadar da tabiki adam göze çarpmış ne kadar başarılı bir herifmiş bu ya, tam transferlik falan diye iç geçirmiştim. Bana sorsan Portekiz'den dışarı çıkmamamış, ama kalitesi yerinde,maliyeti düşük, Braga, Maritimo,Setubal stoperi. Ama işte merak edip aradığımda o zaman bile 4 yıldır Stuttgart'ta senede 35 maça yakın oynayan bir adam olduğunu öğrenmiştim.

Galatasaray yönetimi elinden geleni yapıyor artık iş teknik ekibe düşüyor. Tabi Kewell da, Meira da, Lincoln de hala oohh ne güzel yatmaya geldik aklı varsa teknik ekibin yapacağı birşey yok. Ama sanki bu sene bu adamlar yüksek performans gösterecekler gibime geliyor. Meira, Linderoth, Kewell, Lincoln, Nonda + 1 tane daha. Bu yabancılar CM'de bile getirilse heyecanlanırım ben. Bundan iyisi can sağlığı, tebrikler demek düşer.

Hiç yorum yok: