6 Haziran 2008 Cuma

Kimseyi Destekleyememek



Böyle aşırı manşetler sadece bizim ülkemizde olmuyormuş diye sevinelim mi? Yoksa milli takım kavramı üzerine daha fazla kafa yorup iyice soğuyalım mı? Çözemedim.

Polonya'nın Super Express gazetesi-tabloid olduğu her halinden belli- arka sayfa manşetinde "Leo, bize onların kafalarını getir" diye manşet atmış uyduruk foromontaj ile Ballack ve Low'ün kafaları adamın eline tutuşturulmuş. Polonya futbol olarak zaten semptaik gelmiyordu ama uzakta olan beni tamamen kaybettiler. İster tabloid olsun ister resmi gazete. Olaya farklı boyutlar yüklenince sevimsizleşiyor, seviyesizleşiyor.

Fotospor'un "Suyu ısıt komşu kızı" seviyesizliği aklıma geliyor. Fotoğrafını da buldum da yüreğim kaldırmadı o kadarını.

Hırvatistan ve Rusya bu turnuvada sempati duyduğum takımlar, onların da basınında dolaşırsam böyle iticilik bulurum diye korkuyorum ve dolaşmıyorum.

Hiç yorum yok: