21 Kasım 2008 Cuma

Olay Oldu

Gallas genç kadroyu yeteri kadar cesur olmamakla zorladı. Takım arkadaşlarına saydırdı. Kaptanlığı zaten tartışmada olan adam kendini birkez daha ateşe attı. Çoğu kişi artık gitmeli görüşünde. Arsenal taraftarları gitsin diye kampanya başlatıyorlar forumlarda, kimisi ise böyle birşey varsa bunu dile getirmenin iyi birşey olduğunu ve bir kaptanın görevi olabileceğini söylüyor.
Genç oyuncuların çok şey bildiklerini sandıklarını ama hiçbirşey bilmediklerini ve büyüklerine saygısız davrandıklarını söylüyor. Yani çok artizler diyor. Özellikle bahsetmiyo ama Samir Nasri bunların başında geliyor. S diye bahsettiği orta saha oyuncusu olarak Nasri akla geliyor.

Bence gerçekten böyle bir yavşaklık, saygısızlık, cesaretsizlik, inançsızlık varsa takımda bu dile getirilmeli, takımın iyiliği, motivasyonu için kavga çıkarılmalı içeride, sertçe söylenmeli böyle şeyler. Kol kırılır yen içinde kalır mantığı yok ki Avrupa'lılarda. Çatır çatır tartışırlar.

Zaten işler ters gitmeye başlamış müdehale etmek gerektiğini süşünmüş Gallas. NBA'de bazen koçlar hakeme bilerek aşırı itiraz edip teknik faul alıp -hatta Don Nelson çoğu zaman atılıp- gerideki takımını motive etme yoluna gider. Bana öyle gibi geldi, ya da inşallah öyle olur, iyice bozulmazlar.

3 yorum:

the kid dedi ki...

Yok bilader, gazı kaçmış bu takımın, City'den de 3 yediler, yüksek düşüş oldu, bakalım her inişin bir çıkışı vardır derler, bekleyip görelim.

Alfredo Di Stéfano dedi ki...

Fabregas kaptanlığında ayrı bi havaya büründüler.Belalı Kiev'i de yendiler.4 gün sonra Chelsea deplasmanı var.İnşallah ordanda 3 puan gelir ve arsenal büyük bir yükselişe geçer.

giggle loop dedi ki...

Valla bilmiyorum fabregas süper oyuncu falan da kaptalık...The Sun hemen göstermiş kendisini. Dünkü maçın gol sevincinde herkes toplaşmış Gallas yalnızları oynamış falan diyor. İzlemedim bilmiyorum. Ben de hiçbirşey bilmiyorum:)