5 Eylül 2008 Cuma

Necati Ateş

Transfer döneminin en sevindiğim haberi bu oldu heralde. Bence ülkedeki en iyi 3 forvetten biridir, hatta aralarındaki en combo'sudur. Hala öyledir falan demiyorum, çünkü Kalli birilerinin ipini çekecekti ona patladı heralde. Başka açıklaması yoktur varsa da ben kabul etmem heralde. Hayır Kalli efendi kabul etmiyorum. Çok da güzel bir takıma gitti. 4. temsilci San Sabestian'daki. Çok başarılı olur inşallah.


Estadio Anoeta'ya da ayrıyeten sempatim var çoğu kişi ne alakası var diyebilir ama Cebeci İnönü Stadına benzetiyorum ben. Maratonla kapalının orta kısımları yükseliyor ya kenarlara göre ondan dolayı heralde. Bir de fotoğraflarda tam görünmüyor ama koltukların demirleri benziyor sanırsam. Bir de o bando vardı orada? Hala çalıyorlar mıdır acaba?

1 yorum:

lyktm dedi ki...

cebeci inönü manzaralı salonumuza tadilattan sonra bekleriz efen'm;)