16 Temmuz 2008 Çarşamba

Transferler #2: Hadi Bakalım

Juve, Xabi Alonso transferi uzayınca sıkıldı sanırsam. Çok sevdiğim Christian Poulsen Juventus'a gitti. Belki biraz fazla pisliktir ama sonuna kadar mücadele eder.
Guiza Fenerbahçe'ye geldi, çok yazıldı,çizildi söyleyecek birşey yok. 5 büyük ligin birinin son gol kralı bu adam sonuçta. Ancak alacak takım Fenerbahçe olunca Mallorca tok satıcı gibi davrandı. Fenerbahçe bence gereksizce savurdu bu kadar parayı. Şöyle bir kıyaslama yapalım hemen, Milan'a giden Ronaldinho'nunkinden fazla bonservis ödendi. Ronaldinho yıllık 6.5, Güiza 4 milyon Euro alacakmış. Güiza'nın da gelmiş olsa Ronaldinho'nun da 4 sene kalacaklarını zanetmiyorum. Ben olsam şöyle yapardım falan demiyorum tabiki.

Ben olsam Peter Crouch'u alır gelirdim. Yalnız tabi İngiliz oyuncuları yurt dışına çıkarmak çok zor iş. Crouch 14 milyon euro bedelle Portsmouth'a gitti.

Alexander Hleb, Barcelona'ya gitti 15 milyon Euro bonservisle. Steve Bruce Olivier Kapo'yu bir kez daha aldı. Juventus'tan Birmingham'a 5 milyona getirmişti, şimdi Wigan'a 6'ya mal oldu.
Robbie Fowler'dan güzel haber geldi inşallah devamı da gelir. Cardiff'in maç başına teklifini kabul etmemiş ( Cardiff de haklı aslında, Fowler Galler'e gittiğinden beri sadece 16 maça çıktı), Blackburn Rovers ile Almanya'daki sezon öncesi kampa katılmış. Fowler bırakmadan şöyle Premier'de bir kez daha izlersek hiç fena olmaz.

Fotoğraflara noluyo lan?

Hiç yorum yok: