17 Temmuz 2008 Perşembe

Olympic Qualifying Tournament #1

Kıta federasyonlarından Angola, abd, Arjantin, İran, Rusya, Litvanya, Avustralya, son dünya şampiyonu İspanya, ev sahibi Çin Pekin'deki Olimpiyatlar'a gitmeye hak kazanan erkek basketbol takımlarıydılar. Geri kalan 3 bilet için eleme maçları geçen hafta başladı Atina'da. 3 takımlı 4 gruptan ilk 2'ler çıktı. Cape Verde, Lübnan, Kore ve Kamerun gezdikleri gibi gittiler. Şimdi adam akıllı maçlar başlayacak. Şimdi işler ciddileşmeye başlayacak. Çeyrek final eşleşmeleri yarın başlıyor. Yarı final galipleri ve yarı final mağluplarının galibi 3 takım Pekin'e gidecek. Hırvatistan iyi görünmüş gider gibi ama izleyemedim, Yunanistan gider, Brezilya çok güçsüz geldi bana(Yunanistan dolayı mı acaba), Porto Riko yine çok savruk. Diğer giden de Almanya Slovenya galibi olur? Ne attım ama. Ntvspor veriyor bu arada maçları. Program şöyle:

Hırvatistan - Kanada

Slovenya - Porto Riko

Almanya - Brezilya

Yunanistan - Yeni Zellanda

Şimdiye kadarki en çok konuşulan olay Chris Kaman'ın Alman millisi olması ve gerçekten de ne kadar ileri çıkartabileceği Nowitzki takımını. Takım oyucusu,kaprissiz bir yıldız edindi böylelikle Almanya ve ilk 2 maç performansına bakarsak uyum sorunu falan hikaye. Cape Verde ölçü değil değil tabi de NZL maçında oldukça iyiydi.

Bir de bu aşağıdaki adam bir turnuva mı kötü oynamaz be kardeşim dedim, bir maç bile kötü oynamıyor ki cevabını haklı olarak aldım. İzlemesi en keyiflisi oyuncu budur, Kobe'yi ayrı tutuyorum.

Hiç yorum yok: