20 Mart 2009 Cuma

İhale Lincoln'e

Bülent Korkmaz bence yanlış tercihlerle başladığı maçı çok güzel izledi ve de çok güzel verdi kendi elleriyle. Yukarıdaki fotoğraflarla neşe içinde post yazacak, gazete okuyacak, eşini dostunu arayacak insanlar yerini mutsuz, kırgın, internete veya dış dünyaya bir süre küskün sürüyle insanlara bıraktı doğal olarak.

Neden sürekli Lincoln konuşuluyor anlamıyorum. İstediği kadar kötü oynasın, 2-0'ı tutamayan Lincoln müydü? Fizik gücü -biraz da haliyle- 2. yarı yerlere düşmüş takımda oyuna girenlerin yaş ortalaması 33-34 civarıdır heralde. "Asker arkadaşlığı, devre"likle yürümüyor bu işler.Tecrübesiz Semih daha sonra yer bulacakmış ama Serkan oynadı. 2-2 olmuşken en yaratıcı oyuncu Kewell'ın hala rakip kaleye en uzak adam olması. Hele yorgunluktan ağlamak üzere olan Arda sahadayken. Bütün iyi niyetiyle oynadı Arda, ama "artık başka yerden hücum yapalım topu bir süre bana atmayın"gibi hissediyordu.

Sorunları vardı biraz çıkıntıydı ya, ihale Lincoln'e kaldı. Daha detaylı yazar başka insanlar layıkıyla ama ben bu postu kendime not düşmek için koyuyorum.

Adam harcamak da, kollamak da, olayları örtbas etmek de çok kolay bu ülkede. Allah kimseye durduk yere ihale bırakmasın.

2 yorum:

lyktm dedi ki...

maçı radyodan dinledim, spiker ardaları çoalttıkça anladım nefes nefese kaldığını arda'nın.
yahu çok yaklaşmıştık be, 4 maç sonra kadıköy'deydik anasını satayım, kötü oldu.
2.cümlen tamamıyla geçerli, yarın işe nasıl gidecem a.k.

giggle loop dedi ki...

Sırf maç sonrası telefon trafiğim azaldı diye holigan gsli kimliğimden bir nebze kurtuldum diye seviniyorum.Yoksa sinirlerim feci bozuldu.Teknik taktik olaylarına en fazla bu kadar giriyorum biliyorsun.Haftasonu beklerim:)