2 Aralık 2008 Salı

Titus Bramble

Titus Bramble Ipswich'ten Newcastle'e 5 milyon pound karşılığında geçmişti. Allah var o zamanlar yaşına göre feci gelişmiş fiziği sayesinde iyi bir adam mı ne sanki gibi izliyorduk. Ama yıllar geçti Bramble'a bir haller oldu. 2 maça bir asist yapar oldu bu adam. Kötü oyunculukla olmaz bu kadarı konsantrasyon eksikliği muhakkak.




Takımınızın maçını izlerken defansınızdaki oyuncudan korkarsınız? Şimdi bir hata yapacak, şimdi topu kaybedecek diye. Aman geriye oynamayın, aman stopere baskı yapmasınlar, yüreğinizi ağzınızda 90 dakika. Böyle bir adam karşı taraftaysa maç izlerken ne kadar kötü oynasa ezilse de takımınız içinizde her zaman bir umut vardır. La bu adam birazdan bir şov yapar belki tıkılarız durup duruken cinsinden bir umut.

Newcastle ne yaptı etti kurtuldu Titus'tan önceki sezon. Tabiki bonservissiz gitti Wigan'a. Ama Newcastle'daki şov karnesi bile o kadar kabarıktı ki herkes "What is Steve Bruce thinking?" diye hem onla hem de zavallım Titus ile neşesini bulmaya başlamıştı. Titus 1,5 sezon bile olmadan kendisine güvenenleri mahçup etmesi şova devam ediyor. Yazık değil mi Wigan taraftarına? Eti ne budu ne ki takımın 10. sıralar başarı sayılır. Forvette Amr Zaki diye sürpriz bulmuşlar bu sezon, işler fena gitmiyor gibi. O sakatlanmış adamım Henri Camara dönmüş, hafiften açmış sayacı. Ama "yürekler hep ağızda aman Titus canım Titus, oynama o toplarla orada Titus, vur gitsin Titus".

Valla kötü oyuncuyla dalga geçmek değil niyetim ama kırdığı cevizler 1 değil 2 değil diye bir laf yani. Bu kadar üst düzeyde oynamasın o zaman kardeşim. Nasıl Stoke için, Rory Delap'in taçları özel bir gol yolu, valla karşında Titus varsa al sana da özel bir gol yolu.

Wenger: Arkadaşlar kanatlardan geldiğinizde kafayı kaldırmadan -ters ayakla olursa iyi olur- ortayı yapın.
Walcott: Ama hocam siz demiyor musunuz yıllardır orta diye birşey yoktur pas vardır. Kafayı kaldırın boşta adam varsa yapın, yoksa yapmayın diye.
Wenger: Wigan ile oynuyoruz evladım, sadece bu maçlık diyorum ben.Asabımız bozma, birşey biliyoruz da söylüyoruz.

------------------

Gerrard: Olum Torres kaçsana savunmanın arkasına!!
Torres: Abi sen ara pasını o kadar hızlı atma, kaleci uyanmış, çıkıyo bütün toplara. Yavaş at "Titus'un kısa düşen geri pası" olayına girelim ya da alırım ayağından kekonun.
Gerrard: Sen de 2 senede alemin cini oldun hah!




Youtube!da Titus Bramble diye aratın yeter. Mistake, Disaster falan yazmaya ne hacet. Adamın ismine açılmış titusbramble.com sitesi dünyanın en uyduruk sitesi ve adamla dalga geçen 2 video ve şu yazı var sadece: Welcome to the Titus Bramble appreciation society. Titus Bramble is commonly known as the modern day equivalent to Franz Beckenbauer. He started his career at Ipswich Town before joining Newcastle United, and has since joined Wigan Athletic. Who knows, he might even play for England one day! Or not.

Ulan o kadar para kazanıyorsun şu sitenin ismini al bari adamın elinden, açmasan da kapalı kalsın, ben mi rezil oluyorum sen rezil oluyorsun. Yarın birgün çocuklarına "Ben çok büyük futbolcuydum, şöyle pacey skipper idim böyle solid defender idim" diye atıp tutmayacan inşallah. Valla devir internet devri, kendi çocuğuna bile madar olursun valla.

Bu hafta yine yaptı asistini. Allahtan rakip zayıf WBA ve onlarda savunmada s.çınca bir pozisyonda Camara çok güzel vuruşla affetmedi.1-1 iken WBA kornerinde Kirkland süper bir top çıkarıyor azıcık bir karambol yaşanıyor savunma uzaklaştırıyor topu. Vallahi Titus orada olsa onu da içeri sokmayı becerirdi bir türlü. Sonra 87'de 2. falan, kazandılar. Ama gerçekten üzülüyorum Wigan taraftarına, allahın yürüyen felaket stoperi için bu kadar yazar mıyım üzülmesem?


Yukarıdaki gol sevinci 3 oCak 2008'de Liverpool'a 80'de gol atıp Anfield'dan 1-1 ile ayrıldıkları maçtan. Ne anlamda tam bilmiyorum. A takımı gibi birşey mi acaba?


Yukarıdaki de 21 Ocak 2008 Wigan 1 -2 Everton maçından. Bramble, Andrew Johnson'a asisti yapıyor yine. Andrew'in A'sını ya da başka birşeyin A'sını yapar hep Andrew. Küçük ama görülüyor di mi? Aşağıdaki o maçtan sonraki görüntü.



Şike var la bu maçta!!

4 yorum:

the kid dedi ki...

Gökhan Zan'ın İngiliz ayağı bu adam, canlı bomba... siyah-beyaz formaları o kadar süre nasıl giyebildiler hayret, gerçi Newcastle'a müstahaktı :)

giggle loop dedi ki...

Evet abi,
Benim de aklıma başka isimler geliyor ama bu kadar tehlikelisi yok galiba.Ali Eren?Yok yok Titus 1 numara. Varsa akla gelenler yazalım buraya.

Noat SamisA dedi ki...

Titus Bramble'ın gol sevincinde yaptığı A harfini, geçtiğimiz sezon Colin-Kazım Richards da Chelsea'ye gol attığında Şükrü Saraçoğlu'nda yapmıştı.Marcus Bent ve Andrew Johnson da zaman zaman gol sevinçlerini A harfi ile yapmışlardır.''Every child is a Star'' sloganlı, İngiltere'de yeterli imkana sahip olmayan çocuklarının rehabilitasyonu amacıyla hazırlanan bir kampanyanın sembolüdür bu işaret.Ayrıntılı bilgiye şurada ulaşılabilir: http://www.astar-global.com/index.htm

giggle loop dedi ki...

açıklamalar için sağolasın. İyiymiş.Bilgilendik.